TV og Bredbånd

Sist oppdatert 27 februar 2017

Svorka er leverandør av TV og bredbånd i Solberglia og Ryskdalen hyttefelt.

 

Bestilling og utvidet informasjon om tilbudet:

Klikk her

 

Oppgradert anlegg

Østby Utmarkslag SA besluttet i 2014 å la Svorka overta og drifte TV-anlegget i Solberglia og Ryskdalen da anlegget hadde stort behov for oppgraderinger.

Disse oppgraderingene ble ferdigstilt første halvår 2015, og Svorka kan nå tilby Canal Digitals grunnpakke og bredbånd med 10/10 Mbit/s (uten mengdebegrensning).

Produkter

Grunnpakke TV - Kr 199,- pr. mnd.* 
Bredbånd 10/10 Mbit/s. - Kr 199,- pr. mnd.
Grunnpakke TV og bredbånd 10/10 Mbit/s.  - Kr 349,- pr. mnd. 

Dekodere / kortleser for IDTV

Grunnpakke TV forutsetter HD-dekoder eller kortleser for IDTV (engangskostnad).
Priser i henhold til Canal Digitals prisliste.
T-We Box Mini (uten opptaksmulighet)                                              
T-We Box (med opptaksmulighet)                                         
IDTV kortleser                                                                

*Programkortavgift fra Canal Digital tilkommer. Kr 25,- pr. mnd. pr. kort.
Tilleggskanaler kan bestilles direkte hos Canal Digital.

Etableringskostnad – Nye kunder               Kr 1.500,-

Canal Digital slukker i starten av 2016 analoge tv- og radiosignaler.

Ønsker du analoge kanaler frem til de analoge signalene slukkes, ta kontakt på tlf. 07165.
Pris for analoge kanaler vil være det samme som for grunnpakke TV.

Kabel fra skap og inn i hytter er hytteeiers ansvar. Inkludert i installasjonen fra Svorka er 1 stk. multimediakontakt og sjekk av at ny løsning med TV og bredbånd fungerer, med kanalsøk og bredbåndstest mot montørs PC. Eventuelt spredenett ut fra første kontakt er ikke inkludert i 
Svorkas leveranse, men kan avtales direkte med montør, og faktureres separat. 

I Ryskdalen er det noen hytter som ikke har kabel for TV inn. Her kan hytteeier gjøre avtale med Østby Utmarkslag som leverer kabel (uten kostnad), og eventuelt grave grøft fra kabelskap selv, eller engasjere entreprenør for å få utført dette. Etableringskostnad som for øvrige. 
Ta kontakt med driftsavdelingen i Østby Utmarkslag på telefon 94 15 90 00. 

 


Feilretting

Svorka har driftsavtale med lokal installatør som har følgende responstider:
Bortfall av signaler som berører flere enn 3 kunder: 
Respons innen 4 timer fra melding til kundesupport

Bortfall av signaler som berører enkeltkunder:
Feilretting samme virkedag ved melding innen kl. 10
Feilretting påfølgende virkedag ved melding etter kl. 10

Respons utover oppgitte responstider må avtales i hvert enkelt tilfelle, 
og vil bli belastet deg som kunde.

Driftsoppdrag med feil mellom kabelskap og hytte, eller ved utstyr i hytte, faktureres hytteeier.


Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål angående Svorkas TV- og bredbåndstilbud!

Østby Utmarkslag 
Telefon:                94 15 90 00
E-post:                 Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Svorka bredbånd
Telefon:                07165
E-post:                 Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Svorka er også tilgjengelige via chat på sine hjemmesider, www.svorka.no.
Chat er bemannet i ordinær åpningstid.